klachtenprocedure
Soms kan het voorkomen dat een klant of een eindgebruiker ontevreden is over de service. Ons doel is altijd een betrouwbare en consistente service te bieden.
Soms kan het voorkomen dat een klant of een eindgebruiker ontevreden is over de service. Ons doel is altijd een betrouwbare en consistente service te bieden.
De weg naar een oplossing
U kunt contact opnemen met Energieprovider contract@energieprovider.nl of per post naar Energieprovider – Kroonpark 2 – 6831 GV te Arnhem of u kunt het formulier hier rechts invullen.
Wij verzoeken u vriendelijk uw klacht zo nauwkeurig mogelijk te omschrijven; indien hierover beschikt, dan ontvangen wij uw klacht graag onder vermelding van ons referentienummer.
De behandeling van uw klacht
Energieprovider zal uw klacht voor het einde van de volgende werkdag op te lossen, altijd in ieder geval binnen 5 werkdagen. Als dit niet mogelijk is, dan zal Energieprovider de ontvangst van klacht binnen drie werkdagen bevestigen. Wij geven in deze bevestiging ook aan welke eventuele aanvullende informatie wij nodig hebben en binnen welke termijn wij verwachten de klacht af te kunnen handelen.
De afwikkeling van een klacht
Wij gaan altijd met u in gesprek om samen tot een oplossing te komen, dat is namelijk ook ons doel. Als u desondanks niet tevreden bent over de afwikkeling van uw klacht dan informeert Energieprovider u over de wegen en rechtsmiddelen die voor u openstaan.
Vertel het ons